Service Delivery Manager
Build and maintain a successful relationship with the customer(s)
Als Service Delivery Manager ligt de focus op het opbouwen en het onderhouden van een succesvolle relatie met de klant(en) en dit zowel op een operationeel als een tactisch niveau
Je bouwt een lang termijn relatie uit met je klanten waarbij vertrouwen, vakmanschap en de klantentevredenheid de belangrijkste pijlers zijn.
Je hebt de verantwoordelijkheid over de P&L bij de klant. Kostenefficiëntie en continue verbeteringsvoorstellen kennen geen geheimen voor jou.
Je stuurt en coacht het team op een energieke en positieve manier teneinde best-in-class klantenervaringen en operationele excellentie na te streven gebaseerd op de verwachtingen en de noden van de respectievelijke klant.
Je beheert vlekkeloos allerhande rapporteringen (SLA, KPI's,..)
Je bent in staat om op proactieve wijze de huidige & toekomstige noden van de klant te in kaart te brengen.
Je doet dit op een transparante manier binnen de verschillende service delivery units.
Ervaring
Uitgebreide ervaring in een Service Delivery Managent rol, P&L verantwoordelijkheid, functioneel leiderschap, ITIL & PM methodologische kennis (ITIL V4, PMI, Prince2, Scrum,..)
Een sterk vertrouwen in en respect voor je teams en klanten.
Een brede kijk op IT: Service Desk, Workplace & Cloud omgevingen.
Vlot in het Nederlands, frans en engels.
Je communiceert en presenteert op een duidelijke & aangename manier.
Je beschikt over een proactieve geest en combineert deze met een constructieve, gedreven oplossingsgerichtheid.
Je bent ijverig en detail georiënteerd.
Je bent een echte ondernemer met een sterk ownership.
Je bent goed georganiseerd, pragmatisch en resultaat gedreven.